A A A
10.06.2013iz EEN - Crne Gore

Posjeta princa Nikole Petrovića Njegoša

U petak 7. juna, Business Start-Up Centar Bar je posjetila  delegacija koji su činili predsjednik fondacije „Petrović-Njegoš“  Princ Nikola Petrović-Njegoš , studenti  ,,Fakulteta vizuelnih umjetnosti’’ Univerziteta "Mediteran"  i Marija Iličković iz Direkcije za mala i srednja preduzeća.
Razlog posjete je početak saradnje između BSC Bar i fondacije „Petrović Njegoš“.

Naime, Fondacija „Petrović Njegoš“ je  otpočela projekat koji ima za cilj da podrži odabrane crnogorske proizvođače iz Opštine Bar i pomogne im da izgrade vizuelni identitet kako bi što uspješnije plasirali proizvode na domaćem i međunarodnom tržištu.
U tom cilju iz fondacije „Petrović-Njegoš“   namjeravaju angažovati dizajnere sa ,,Fakulteta  vizuelnih umjetnosti’’ koji će imati zadatak da  na kreativan, inovativan i praktičan način daju viziju 4 odabrana preduzeća i time olakšaju njihovu komunikaciju sa klijentima.
Studenti ,,Fakulteta  vizuelnih umjetnosti’’ su prezentovali proizvođačima važnost vizuelnog identiteta, neophodnost  prepoznatljivosti i vidljivosti u odnosu na konkurenciju,  vrijednost, autentičnost brenda i njegov doživljaj i uticaj na psihologiju potrošača.
Studenti su objasnili da elementi vizuelnog identiteta predstavljaju lice svakog biznisa,
a najčešće ga čine: logotip, sistem zaštitnih boja, zaštitna tipografija (font), znak, slogan, maskota, grb, zastava i td.
Elementi vizuelnog identiteta elaborišu se u knjizi grafičkih standarda gdje se definiše izgled, varijacije i korišćenje svakog elementa ponaosob.
Profesionalno usluge oblikovanja elemenata vizualne prezentacije će biti pružene sljedećim barskim proizvođačima, i to: ,,Olio Sustaš’’, ,,Olivmont’’, ,,Bio Trade’’i ,,Montevitalis’’.
Nakon sustreta sa proizvođačima, princ Nikola Petrović-Njegoš je obišao prostorije BSC Bar i porazgovarao sa ostalim privrednicima-stanarima BSC Biznis inkubatora